2016. április 24., vasárnap

Ha leválik a zsák...

A sztómásnővér azt mondta annó, hogy ez nagy lelki megterhelés katasztrófa! lehet.
Az első ilyen esetem pont a munkahelyen történt. Csak elszaladtam a mosdóba, hogy megnézzem mi a helyzet - mivel nekem leereszthetős zsákom van, átlátszó - és akkor láttam, hogy már dúródik ki a cucc az alaplap tetején. Persze gyanút foghattam volna a szag alapján... :-)
Ezért is jó, ha van adhezív paszta, amivel a réseket tömíteni lehet.
Viszont ha az alaplapot nem sikerül rásimogatni, majd rámelengetni a bőrre, akkor így is úgyis leválik. Erre sikerült rájönnöm ma reggel.
Az első esetnél nem volt időm merszem pánikolni. Gyorsan letisztogattam magam. Kivágtam egy zsákot a legutóbbi méret szerint és felragasztottam. A szemetet betettem egy nejlon zsákba és kidobtam.
A második, harmadik alkalommal -ezúttal otthon - már semmi rossz érzesem nem volt. Csak annyi, hogy legközelebb ügyesebbnek kell lennem a felragasztásnál.

2 megjegyzés: