2016. április 30., szombat

Babaúszás

Ki csápol és vigyorog a medence szélén ezerrel?
Naná, hogy én!
Hétfőn lesz a következő műtét, és szerettem volna még előtte elvinni a gyerkőcöt úszni óriás kádban pancsolni.
Mivel F. és én imádunk úszni, de főleg én lubickolni csak úgy cél nélkül, reméltük, hogy a baba is jól érzi majd magát.
 Nagyon tetszett mindhármunknak, még úgy is, hogy én csak a partról szurkoltam. Persze a fel-le öltöztetést is én csináltam, a lelki támogatáson felül. Sikerült diszkréten -egy hosszabb pólóval- megoldanom az öltözködést, és az egyrészes fürdőruha is bevált. Egy kis dudor látszott de ha valaki messziről nézett nem látott semmit. Mivel én csak a lábamat lógattam a vízbe, nem kellett spéci felszerelés. Reggeli után kb egy órával, tettem fel új zsákot és az elég is volt.

3 megjegyzés:

  1. Majd mesélsz a kezdetek kezdetéről is?

    VálaszTörlés
  2. Mesélek...majd apránként :-)
    Köszönöm a szurkolást! A doki szerint jól sikerült.

    VálaszTörlés