2016. június 18., szombat

Hús, vér és egyéb nyalánkságok

Annó imádtam ezt a könyvet :-)

Akinek gyenge a gyomra, ne olvasson tovább!

Elég rossz az emésztésem.
 A terhesség utolsó 3 hónapja volt a legjobb, amikor megtáltosodtam és bármiből bármennyit ehettem. Se előtte, se utána nem voltam ilyen szerencsés.
Sohasem veszem figyelembe tudhatom mi lesz az ami kiveri a biztosítékot, ezért elég rossz hatásfokkal tudok előre tervezni hasmenés ügyben. A legjobban akkor járok, ha nem eszem semmit. Vagy csak péksüteményt, mert azoktól még soha nem volt semmi bajom.

A szerda este is hasonló várakozással telt, miután elfogyasztottuk az anyós által küldött rakott krumplit, előreküldtem F-et, hogy fürödjön, én még megvárom a hascsikarás eredményét.
Fél óra múlva, már annyira fáradt voltam, hogy nem érdekelt mi lesz, elindultam a fürdő felé.
Megjött. Várhattam volna...gondoltam magamban akkor.
Aztán mire lefürödtem a hasmenés is megérkezett, de rendes volt, mert megvárta míg felteszem az új zsákot.

Másnap olyan szintű fájdalmaim voltak, hogy úgy éreztem nem bírok egyedül a gyerekkel, muszáj lesz F-et hazahívni a munkából. Aztán bevettem egy Algoflexet is, a 2 órával korábban előreküldött Rubophen mellé, és elmúlt, mintha soha nem is fájt volna.

Fokozta az élvezeteket a tegnap este, mikor szintén hullafáradtan, frissen fürödve sikerült öszef*nom magamat és a fürdőszobát is. Úgyhogy négyszer kétszer fürödhettem, és takaríthattam is, mert a mosdókagylótól kezdve a padlóig minden sáros lett. Mire mindennel végeztem, elmúlt a kétségbeesésem fáradtságom, és blogokat olvastam éjfélig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése